2013. december 26., csütörtök

11

Hellóóó ! Szóóóval új rész és Liam szemszögéből íródott....mellesleg ebben a történetben ez az első fejezet ahol leírtam Liam nevét xD

11. Zayn
/Liam Payne/
Egészen szeptemberig azt hittem, hogy a hétvégék azért vannak, hogy az ember ki tudja pihenni a hét fáradalmait. Igen, míg tinédzser voltam és suliba jártam szinte minden hétvégén csak szórakoztam meg buliztam.
De mint tanár rá kellett jönnöm, hogy még hétvégén sem áll meg a munka. Erre rögtön az első héten rájöttem mikor egy halom házi dolgozattal tértem haza péntek délután és amiket hétfő reggel ki kellett javítanom. Azt hittem, hogy vasárnap délután megcsinálom az összeset mivel csak bele kell olvasnom meg pár szócskát ki kell javítanom.
A szart. Fél délutánom ráment, este pedig hulla fáradtan dőltem bele az ágyamba. Elképesztő, hogy napság mennyi marhaságot összetudnak hordani a diákok. Könyörgöm a modern technika világában élünk. Ha annyira nem tudja a helyesírást akkor nézzen már utána.
És ez az eset még csak az első hét volt. Utána a házi dolgozatok mellé, jöttek a rendes jegyre szóló dolgozatok meg a többi unalmas dolog. Mostanra pedig ott tartok, hogy még a hétvégéim is az iskola körül forognak.
Ilyenkor gondolkozok el azon, hogy miért pont angol tanár akartam lenni. Annyi más szakot választhattam volna amik sokkal izgisebbek lettek volna mint ez, hogy dolgozatokat javíthatok. De nem én mindenáron tanár akartam lenni, mert örök életben szerettem a figyelem központjában lenni.
Ez sajnos kétértelmű. Ugyanis az egyetemen a diák körében voltam a figyelem központjában, míg most a diákok körében vagyok akik csak azért figyelnek rám mivel én vagyok a szigorú tanár bácsi akire figyelni kell.
Jobban mondva csak szeretnének figyelni. Huszonöt éves vagyok szinte mai gyerek szóval tudom, sok diákot csak egy hajszál választ el attól nehogy bealudjon. Én is ilyen voltam. Épp ezért nem csinálok belőle ügyet.
Meg aztán mellesleg élvezem is, hogy azt csinálják amit mondok. Senki nem mer ellenem szegülni mivel tanár vagyok.
Senki.
Kivéve egy diákot. Egy olyan diákot aki már az első percben magára hívta a figyelmemet. Azóta gondolkozok rajta, hogy szólok az igazgatónak, hogy írja bele az iskola szabályzatába azt, hogy a lányoknak tilos miniszoknyát felvenniük.
Igen állandóan elveszi a figyelmemet a hosszú vékony, szexi lábaival. A dekoltázsáról pedig inkább nem is beszélek. Ciki vagy nem ciki, de mióta az első padba ültettem állandóan a melleit bámulom. Fogalmam sincs, hogy egy tizenhét éves lánynak, hogyan lehetnek akkora mellei. Az én időmben a lányok zoknikkal szokták kitömni a melltartóikat csak azért, hogy nagyobbaknak látszódjanak. De neki igaziak.
Óh basszus és megint róla kalandozok. Megőrjít ez a lány. Akár mit csinálok képtelen vagyok kiverni a fejemből.
Pedig tudom, hogy nem szabadna. Hisz a tanítványom és simán becsukhatnának ez miatt börtönbe. És flörtöl velem ! Ha így folytassa akkor nem fogok sokáig tudni uralkodni magamon. Leszarom ha elveszítem a munkahelyem, de akkor is az enyém lesz. Tudom hogy néz rám, és nem csak úgy mint egy tanárra. Nem, sokkal többet érez irántam annál.
Gyorsan megrázom a fejem majd egy kávé társaságában leülök a konyha asztalhoz és magam elé húzom a sok kijavításra váró dolgozatot. Micsoda szombat délutáni program. Ettől fogok lassan agyfaszt kapni. Tudom tanár vagyok és példát kell mutatnom, de szerintem rájöttetek, hogy én nem olyan vagyok mint a legtöbb tanár.
Magam elé húzom az egyik papírt majd unott fejjel kezdem el olvasni, mikor nyitódik a konyha ajtó, majd megjelenik a legjobb haverom és egyben lakótársam Zayn tök pucéran. És idősebb tőlem!
Nem tudom, hogy vagyok képes magam mellett megtűrni már hosszú évek óta. Nem dolgozik mivel az apja egy menő cég elnöke így elég ha a kicsi fia hetente egyszer megfordul az irodában máris egy halom pénz landol a bankszámláján. Naponta más barátnője van és valahogy eddig az összessel találkoztam. Lehet néha idegesítő, de már ovis korom óta a legjobb barátom.
- A francba már Zayn, luxus lenne magadra venni valamit? - mondom felháborodva, de Ő meg sem hallja. Most komolyan miért kell neki meztelenül illegetnie magát előttem? Mintha nem láttam volna még pasit pucéran.
- Angelina tegnap kiröhögte a gyíkomat mivel állítása szerint még életében nem látott ilyen kicsit - panaszkodja mint egy hisztis liba miközben a farkát nézegeti. Ez beteg ! Amúgy is ki az a Angelina? Az tuti, hogy egy olcsó lotyó ha így tud beszélni a férfiak nemi szervéről. - Szerinted is kicsi? - kapja fel a fejét majd megindul felém, de én gyorsan olyan közel hajolok az asztalhoz amennyire csak tudok miközben úgy csinálok mint akit nagyon leköt a dolgozat javítás. Nem fogom Zayn farkát bámulni !
Zayn pár lépéssel áll meg előttem, de én akkor sem  nézek rá. Nincs kedvem hányni.
- Nem fogom méregetni a farkad. Ha annyira érdekel mérd meg magad - mondom végül.
Zayn felsóhajt és leül a mellettem álló székre. Fejét a kézfején támasztja meg szája pedig ki van csücsörítve. Most gondolkodik ami nála nagy szó.
- Szerintem igaza van. Még a tiéd is hosszabb mint az enyém - mondja végül mire én kis híján megfulladok a számban tartott kávétól. Akaratom ellenére is jobban a nadrágomra húzom a pólómat ugyanis Zayn kijelentése egy kicsit megrémisztett. Ugyanis totál úgy hangzott mint aki a farkamat bámulja. Jesszus.
- Te bámulod a farkam?! - kérdezem felháborodva. Zayn vállat von majd elkezdi nézegetni a dolgozatokat.
- Már nem egyszer láttalak zuhanyzás közben - mondja tök normális hangnemben. Mostantól kulcsra fogom zárni a fürdőszobát mikor zuhanyzok. Én ezt eddig miért nem vettem észre. Amúgy még mielőtt félre értés történne Zayn nem meleg. Csak egyszerűen szereti ha mindenben tökéletes a nők pedig meg legyenek érte halva. - Vicces lány lehet ez a Carolin Gilbert - kuncog fel miközben az egyik dolgozatot nézegeti.
E név hallatán rögtön sebesebben kezd el verni a szívem majd amilyen gyorsan csak tudom kikapom Zayn kezéből a papírt és olvasni kezdem.
Tényleg Carolin dolgozata az és szokás szerint megint elérte azt, hogy nevessek. A dolgozatára semmit értelmeset nem írt a nevén kívül. Például arra a kérdésre, hogy miben halt meg Rómeó és Júlia, azt válaszolta, hogy sokat légyottoztak a szervezetük pedig már nem bírta.  Igen rá merte írni egy dolgozatra. Én nem tudom, hogy minden tanárral így viselkedik, vagy csak velem.
- Akkor még nem láttad élőben. Hollófekete haja van zöld szemekkel és neki van a legjobb teste egész Londonban - mesélem izgatottan majd rögtön a szám elé kapom a kezem.
Hoppá ezt nem lett volna szabad hangosan kimondanom. Ő a tanítványom nem ábrándozhatok róla. De nincs is közöttünk oly sok év. Csak az a kibaszott iskola!
- Nocsak tanár bácsi bele zúgtunk az egyik diáklányba? - kérdezi kuncogva Zayn én pedig fejbe kólintom.
- Maradj már lógva Malik! Én nem zúgtam bele senkibe, ráadásul nem az egyik tanítványomba - mondom fagyos hangnemben és leteszem Carolin dolgozatát. Azt hiszem a jövő héten megint elzárásra küldöm.
- Á nem zúgtál bele, csak simán meg akarnád kúrni nos annyi - röhög fel Zayn én pedig érzem, hogy elvörösödök. Ezt így szörnyű hallani. Nekem Carolin nem csak egy éjszakára kellene. Nem én attól sokkal többet érzek iránta. - Liam előttem nem kell játszanod a komor angol tanárt. Én ismerlek és tudom, hogy semmit nem változtál - ütögeti meg a hátam, de én nem szólok. Hát igen ismer, sajnos.
- De akkor sem akarom megkúrni, - vagyis, de meg akarnám, - de nem mint futó kaland. - magyarázom értetlenül.
- Akkor pedig tényleg bele zúgtál, ami durva mivel a tanítványod szóval ha kiderülne mehetnél dutyiba - húzza el a száját. Ha nem mondja nem jövök rá magamtól.
- Ki mondta azt, hogy bele zúgtam? - húzom fel a szemöldökömet kérdően. - Mellesleg ha annyira kellene a csaj akkor csak egyet kéne csettintenem és máris az ágyamba landolna. És ha élvezném a dolgot akkor úgy csinálnám, hogy senki ne jöjjön rá - varázsolok az arcomra egy ravasz mosolyt.
- Azért gondolkozol ilyen marhaságokon mivel nő hiányod van - csóválja meg a fejét rosszállóan. - Hagyd a szarba a dolgozatokat és menjünk el valahova bulizni - jó ötlet. Hetek óta ki sem mozdultam.
És lehet igaza van Zaynek, nő hiányom van. Ha találnák egy lányt akibe rögtön szerelmes lennék akkor nem gondolkoznék így Carolinról...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése